5 Najlepszych Narzędzi do Badania SEO

Narzędzia SEO mają na celu pomóc właścicielom witryn i firmom internetowym w optymalizacji struktury i treści witryny, aby lepiej odpowiadać na wyszukiwania prawdziwych użytkowników. Te narzędzia SEO mogą pomóc w identyfikacji nowych możliwości ruchu, tytułów & słowa kluczowe, możliwości linków zwrotnych i wiele więcej.

Google Search Console

Google Search Console pomoże Ci zrozumieć, jak Twoja witryna wykonuje. Może również potwierdzić, że Twoje strony zostały powiązane z wybranymi słowami kluczowymi. Narzędzie do analizy wyszukiwania może nadawać priorytet najważniejszym stronom, aby wyświetlać rozszerzone wyniki i szybciej pozycjonować. Narzędzia mogą również zapewnić bezpośrednie wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów z działaniem strony. Ponadto narzędzia mogą pomóc w przeprowadzeniu testów podziału SEO, dzięki czemu wiesz, które optymalizacje działają, a które wymagają pracy. To jest obszerny przewodnik po korzystaniu z Google SEC.

Jeśli korzystasz z Google Analytics, możesz rozważyć użycie Google Search Console. Jest bezpłatny i pozwala śledzić zachowanie użytkowników, co jest główną częścią SEO. Narzędzie ma wiele zalet i jest doskonałym miejscem do rozpoczęcia strategii SEO. Jeśli jednak nie masz konta, możesz skorzystać z dostawcy nazwy domeny. Aby rozpocząć korzystanie z wyszukiwarki Google, musisz mieć konto Google i nazwę domeny.

Aby rozpocząć korzystanie z Google Search Console, musisz mieć konto Google i nazwę domeny. Po skonfigurowaniu konta musisz zweryfikować, czy Twoja witryna należy do Ciebie. Jest kilka sposobów, aby to zweryfikować. Najbardziej odpowiednia metoda zależy od rozmiaru Twojej witryny i innych programów Google, które łączą się z Twoją witryną. Na przykład, jeśli Twoja witryna należy do kilku osób, możesz zweryfikować, że jesteś właścicielem tej domeny.

Ubersugestia

Chociaż nie jest to najpotężniejsze narzędzie, Ubersuggest to bezpłatne badanie słów kluczowych narzędzie, które warto sprawdzić. Nie tylko możesz go użyć, aby zorientować się, co robią twoi konkurenci, ale także pozwala używać fraz z długim ogonem, które są złotem SEO. Proces jest prosty i bezpośredni, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć dokładnie, co musisz zrobić, aby ustawić pozycję słów kluczowych w Google.

Darmowa wersja Ubersuggest zapewnia wyniki SERP w czasie rzeczywistym. Może nawet podać szacunkowy ruch w najskuteczniejszych witrynach i pokazać, ile udostępnień społecznościowych mają te witryny. Ponadto narzędzie oferuje ocenę domeny dla każdej witryny na podstawie liczby linków zwrotnych. Jako bonus, Ubersuggest jest bezpłatny, więc nie wydasz ani grosza bez uzyskania cennych informacji o słowach kluczowych.

Kolejną świetną cechą Ubersuggest jest możliwość analizy SERP pierwszej strony pod kątem słów kluczowych. Możesz zobaczyć, które witryny są w rankingu dla wprowadzonych słów kluczowych, a także które z nich są skuteczniejsze od innych. W ten sposób możesz zdecydować, czy wybrane słowo kluczowe jest warte wysiłku. Możesz również zobaczyć, jak łatwe lub trudne jest uszeregowanie określonego słowa kluczowego w Google. To doskonały sposób na określenie, które słowa kluczowe są warte Twojego czasu.

Chociaż możesz martwić się, jak zoptymalizować daną stronę pod kątem maksymalnego ruchu, możesz skorzystać z Ubersuggest, aby zorientować się w rynku i metodach dystrybucji. Ważne jest, aby używać go strategicznie i korzystać z dostępnych możliwości. Przeprowadzając burzę mózgów z przyjacielem lub współpracownikiem, będziesz w stanie określić maksymalną liczbę słów, które może obsłużyć treść i wybrać najlepsze strategie SEO dla treści.

Ahrefs

Statystyki ruchu Ahrefs dają wyobrażenie o popularności Twojej witryny. Możesz porównać swoją własną witrynę z innymi witrynami i zobaczyć, które z nich mają największy ruch organiczny. Możesz także określić, które słowa kluczowe generują największy ruch. Ahrefs zapewnia również narzędzie do analizy domen, które pozwala zbadać, jak Twoja witryna plasuje się wśród konkurencji. Jest to potężna funkcja, która pomoże Ci zrozumieć sposób na poprawę SEO.

Narzędzie dostarcza szczegółowych informacji o wydajności Twojej witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Pozwala zobaczyć, które witryny generują największy ruch, uszeregowane według autorytetu domeny i mają najwyższy autorytet strony. Ahrefs to doskonała opcja do mierzenia sukcesu SEO. Darmowa wersja zapewnia dostęp do narzędzi do badania i pomiaru słów kluczowych Ahrefs. Aby poprawić swoje SEO, powinieneś korzystać z planów premium.

Limity są dość hojne. W podstawowym planie „Lite” można użyć maksymalnie 500 słów kluczowych. Na kolejnych trzech poziomach limit wzrasta do 1500, 5000 i 10 000. Limity te są zgodne z limitami konkurencyjnych narzędzi SEO. Wersja płatna kosztuje miesięczną opłatę. Darmowa wersja Ahrefs jest dostępna dla osób z mniejszym doświadczeniem lub dopiero zaczynających działalność w SEO.

MOZ

Moz.com posiada narzędzie propozycji słów kluczowych, które pokazuje liczbę wyszukiwań, organiczne współczynniki klikalności i konkurencyjność słów kluczowych. Eksplorator słów kluczowych może również pomóc w identyfikacji nowych i powiązanych słów kluczowych. Integruje się z SEMRush i umożliwia filtrowanie według poziomu konkurencji i liczby wyszukiwań. Moz Keyword Explorer może być również użyty do sprawdzenia, jakich słów kluczowych używa Twoja konkurencja i zobacz, gdzie jesteś w SERP. Eksplorator słów kluczowych umożliwia eksportowanie danych w różnych formatach.

Jedną z najlepszych części Moza jest jego robot. Stale skanuje Twoją witrynę w poszukiwaniu błędów i ostrzega o nich. Oprócz indeksowania, Moz Pro oferuje możliwości linkowania i narzędzia do optymalizacji stron, które pomogą Ci w powodzenie działań SEO. Ceny zależą od rodzaju planu i metody płatności. Możesz zapłacić od 99 USD do 999 USD miesięcznie za abonament miesięczny lub 1500 USD za roczną subskrypcję.

Moz Pro to ulepszona wersja podstawowego narzędzia. Narzędzie zawiera narzędzia SEO, w tym planer słów kluczowych i eksplorator linków. Możesz użyć narzędzia propozycji słów kluczowych, aby znaleźć nowe linki, śledzić wzmianki o marce i poprawić ranking swojej witryny. Moz zapewnia również narzędzie do analizy linków, które można wykorzystać do optymalizacji treści i optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek. Chociaż Moz.com nie oferuje własnych narzędzi do zarządzania zasięgiem linków, możesz użyć Eksploratora słów kluczowych, aby znaleźć i przeanalizować nowe linki i słowa kluczowe.

Moz Local udostępnia również dane dotyczące słów kluczowych, które pomagają identyfikować i śledzić potencjalne możliwości w strategii marketingowej w wyszukiwarkach. Na przykład firma, która chciała zwiększyć lokalny ruch organiczny dzięki lokalnym wynikom wyszukiwania, była w stanie poprawić lokalne SEO o 15% w ciągu zaledwie czterech miesięcy. Zespół w Moz Local był w stanie wdrożyć strategię polecanych fragmentów w ciągu 30 dni. Ta sama strategia została zastosowana do Go Fish, gdy zmienili domeny. W ciągu dziewięciu miesięcy od konwersji domeny na Moz Local firma odnotowała 93% wzrost lokalnego ruchu organicznego.

Majestatyczny

Możesz sprawdzić swoje linki zwrotne i skuteczność kampanii SEO za pomocą Majestic.com. Strona główna witryny zawiera menu rozwijane szybkiego łącza obok każdego adresu URL, które umożliwia bezpośrednie przejście do Eksploratora Witryn. Możesz także sporządzić raport lub dodać witrynę do swoich kampanii. Pulpit nawigacyjny jest bardziej przydatny niż pole wyszukiwania i jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie. Możesz dowiedzieć się więcej o różnych narzędziach dostępnych na stronie Majestic.

Dostępne są również zaawansowane narzędzia do raportowania i surowe pobieranie linków wstecznych. Majestic SEO umożliwia przeglądanie historycznych kampanii budowania linków i panelu monitorowania konkurencji. Możesz także dodać wiele witryn do swojej kampanii. Istnieją nawet narzędzia do oceny trudności badania słów kluczowych i częstotliwości linków zwrotnych. Dostępny jest nawet eksplorator kampanii SEO, który pomoże Ci przeanalizować kilka witryn jednocześnie. Na pewno warto to sprawdzić! Pamiętaj tylko, aby sprawdzić bezpłatną wersję próbną Majestic SEO, aby zobaczyć, jak wypada w porównaniu z innymi narzędziami SEO.

Płatny plan Majestic ma wiele zalet, takich jak dostęp do API i szereg narzędzi online. Płatny plan obejmuje pełny zestaw narzędzi online, a bezpłatny plan oferuje dostęp do wszystkich narzędzi jednemu użytkownikowi. Możesz także zasubskrybować płatny plan, jeśli szukasz planu miesięcznego. Miesięczne plany Majestic są przystępne cenowo i odpowiednie dla lekkich użytkowników. Możesz łatwo uaktualnić lub obniżyć swój plan, kiedy tylko będziesz gotowy.

Majestatyczny

SEMrush.com to narzędzie marketingu cyfrowego, które pomaga zarządzać wszystkimi kampaniami marketingu cyfrowego Twojej firmy. Jego funkcje i zalety są bardzo cenne dla marketerów cyfrowych na wszystkich poziomach, od początkujących po doświadczonych profesjonalistów. Korzystanie z tego narzędzia pomoże Ci tworzyć treści, zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i zapewnić odwiedzającym przyjemne wrażenia podczas odwiedzania Twojej witryny. Narzędzia oferowane przez SEMrush pomogą Ci lepiej zrozumieć konkurencję i opracować lepsze kampanie marketingowe.

Pomoże Ci znaleźć odpowiednie słowa kluczowe dla Twojej witryny. Analizuje ponad 100 domen, aby znaleźć słowa kluczowe odpowiednie do treści. Daje ci listę słów kluczowych, synonimów i długich słów kluczowych, wszystkie oparte na zawartości Twojej witryny. Pomoże Ci również stworzyć lepszą strategię budowania linków. Oprócz pomocy w zrozumieniu, które słowa kluczowe są najbardziej odpowiednie dla Twojej witryny, SEMrush poinformuje Cię również, które słowa kluczowe generują największy ruch.

Narzędzie Magia słów kluczowych jest jednym z najbardziej przydatnych narzędzi w SEM. Pozwala tworzyć zaawansowane listy główne, śledzić skuteczność słów kluczowych i wyświetlać dane w czasie rzeczywistym. Pozwala nawet dzielić się badaniami słów kluczowych ze współpracownikami. Możesz także zintegrować SEMrush z Google Analytics, aby porównywać dane dotyczące wyników wyszukiwania organicznego. Narzędzie jest bezpłatne, a jego baza danych zawiera 200 milionów słów. Pomaga także sprzedawcom Amazon zoptymalizować swoje listy produktów pod kątem wyszukiwania na stronie.